tirsdag 11. september 2012

Presenterer stolt vårt nye DT medlem

Randi WS



Jeg er ei scrappeglad 3 barns mamma på 31 år, som kommer fra et lite bygdesamfunn like utenfor Tromsø.
Jeg oppdaga kortlaging for alvor i 2010, og har holdt på med det så ofte som jeg finner rom for det, etter at jeg forelska meg i hobbyen.
Stilen min begynner etterhvert å komme til syne - jeg elsker å fargelegge motiver, og jeg kan knapt la være å prøve ut en ny bretteteknikk når jeg oppdager den. Jeg er glad i farger, og kunne nok ikke klart meg uten Distress Ink putene som jeg sverter så godt som alle prosjekter med, og Distress reinkere som jeg fargelegger med. Periodevis så syr jeg også masse på prosjektene mine - symaskinen er velbrukt!
Forøvrig er jeg glad i å pynte prosjektene mine med blomster, bånd, knapper, perler - og gjerne resirkulert stæsj som jeg har tatt vare på (Har noen esker med kul på, siden jeg ikke klarer å kaste noe som helst... He he...)
Nylig oppdaga jeg den flotte nettsida til Kreative Hender, og jeg gleder meg veldig til å være med å lage prosjekter med de flotte stemplene fra deres kolleksjon. Foruten kortlaging/papirprosjekter, er jeg også veldig glad i å bake og dekorere kaker, lesing og familiekos.
Nå ser jeg fram til høsten, slik at jeg kan kose meg "lovlig" inne med alle papirsakene mine! :)
Om du vil se noen av prosjektene mine, kan du gå inn på nettsida mi:
http://hobby-for-sjelen.blogspot.no/

Klemmer fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar her :)