fredag 14. september 2012

Randis første DT Bidrag ;)

Heisann!

Her kommer mitt aller første bidrag som DT medlem her hos Kreative Hender. Denne måneden ønsker vi å se dere lage noe som har med tema JUL å gjøre. Jeg har laget et såkalt "tryllekort" med mine to julestempel som jeg er så heldig eier av :) Jeg har ennå ikke fått min første stempelpakke, så jeg hadde litt begrenset utvalg - men kort ble det iallfall ;)
Dersom du synes det ser gøy ut å lage "Tryllekort", (det er det virkelig, spør du meg!!) kan du finne malen her.




 
 
Håper dere likte kortet mitt - flere bilder kan ses på bloggen min her :) Og så håper jeg at du vil hive deg med på månedens utfordring - husk at du kan delta selv om du ikke har blogg :) Mailadresse for innsending finner du øverst på siden under "Regler"
 
Ønsker dere en herlig helg - her skal jenta vår på 10 på tantebesøk i helga, så vi tenkte å overraske henne med nyoppussa soverom til hun kommer hjem på søndag ;) Det blir spennende!
 
Klemmer fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen en kommentar her :)